duminică, 28 septembrie 2014

Povestea unei luptatoare

Ma numesc Mihalache Maria Florentina domiciliata in Com Scoarta Sat Bobu Jud Gorj in  varsta de 20 ani. In data de 1 iunie 2011 am fost diagnosticata cu Leucemie acuta limfoblastica (LAL) la spitalul de urgenta Craiova incepanad chimioterapia pe 7 iunie si pe 24 iunie mi.a fost administrat in coloana medicamentul metrotexat(mtx) atingandu-mi un nerv  iar de pe aceea data am paralizat . De atunc  sunt legata de un scaun cu rotile , iar din data de 5 august cu speranta in suflet am plecat inspre Bucuresti la IOB. De atunci lupt din rasputeri cu aceeasta boala nemiloasa intre cure de citostatice si radioterapie rugandu-ma la dumnezeu sa fiu ceea dinainte sa pot sa ma bucur de viata la fel ca ceeilalti tineri de varsta mea. Nu am avut o copilarie pre-a fericita deoarece in urma cu 7 ani mama mea suferind de diabet si-a pierdut vederea,tatal sufera de diabet si este si cardiac.  Acum dupa lungi cure de chimioterapie si radioterapie am trecut pe tratament de intretinere cu comprimate de metrotexat (mtx) si purinethol , (tratamentul cumparat din Austria pe banii  proprii   10 mil pe luna), sunt studenta la Universitatea Constantin Brancusi Tg- Jiu - Administratie publica (taxa este  de 24 milioane anuala).
Eu mai am nevoie de recuperare neuromotorie indicata de medici la statiune moneasa jud Arad costul  este de 150 lei pe zi au spus cat mai multe zile cu atat mai  bine.
 Mi-asi dori ca oameni cu suflet bun care citesc aceste randuri sa-mi dea  o mana de ajutor sa ma sprijine in aceeasta lupta.Dumnezeu sa va ajute!
0727881320 numarul Florentinei
RO40BRDE200SV42727412000  deschis la BRD Tg Jiu
Pe numele tatalui Mihalache Constantin

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu